Reactie plaatsen

Anouck
4 maanden geleden

Helemaal fan van mijn nieuwe oorbellen uit klei 😍 Zijn echt licht om te dragen en zo mooi! Schattig verpakt en snel gekregen.

Joris
een jaar geleden

Sleutelhanger besteld voor moederdag, top kwaliteit en snelle levering. Zeer tevreden.

Sandra
een jaar geleden

Supervriendelijk en snelle ontvangst!

Lieve
een jaar geleden

Ik zocht een gepersonaliseerd cadeau en heb deze hier gevonden! Heel vriendelijke dame, antwoord snel en helpt je als je met vragen zit. Heel tevreden van mijn aankoop, mij zie je hier zeker terug!

Sofie
een jaar geleden

Telkens mooie juweeltjes! Al veel complimenten gekregen. Helpt ook als je iets wilt aanpassen! Goede kwaliteit.

Chris en Joske
een jaar geleden

Benieuwd hoe onze eerste aankoop zou verlopen.
Blij verrast dat het vlot, heel professioneel en toch met een persoonlijke toets werd afgerond.
O ja: de oorbelletjes waren schattig 🙂.

Maaike
een jaar geleden

Toffe juweeltjes! Zeer licht om te dragen en van goede kwaliteit. Al veel complimentjes over gekregen. Zeker een aanrader! Groetjes Maaike

Marie
een jaar geleden

Onlangs ontdekte ik deze webshop. Superleuke juweeltjes en van goede kwaliteit! Snelle verzending en superleuk ingepakt! Ik ga hier zeker nog bestellen.

Lisa
een jaar geleden

Hele mooie juwelen waar ik telkens positieve reactie’s op krijg!
Vriendelijke ontvangst en steeds met een glimlach!
De kwaliteit is ook super!
Zeker een aanrader! 😁

Dorien
een jaar geleden

Al enkele juweeltjes gekocht, supercontent van! Krijg heel veel leuke reacties op de toffe oorbelletjes.
Ik ben fan 😍

Schrijf jij mee aan ons verhaal?